Emailing | Media Heroes

Emailing

E-mailing je supernástroj online marketingu, který se v současnosti řadí mezi nejefektivnější kanály vůbec. Jeho primární superschopností je totiž funkce udržovat kontakt se zákazníkem a pravidelně ho zasypávat novinkami o vašich produktech, akcích, událostech nebo službách. 

Proč je výhodné ho používat?

Odpovědí je jednoznačně výhodná cena, rychlost reakcí zákazníků a možnost velmi podrobného vyhodnocování kampaní, které jsou snadno měřitelné a testovatelné. Postupné budování brandu pomocí e-mailingu navíc pomáhá dlouhodobě zvyšovat tržby. To zní skvěle, nemyslíte?  

Co získáte navíc?

E-mailing je ideální pro získávání zpětných reakcí zákazníků, které můžete dále využít ve svůj prospěch. Vždycky je totiž lepší vědět, s čím a proč byl váš koncový zákazník spokojený nebo naopak. 

Vymazlený Newsletter je základ!

,,Přihlásit se k odběru novinek? Tak určitě!” Zákazník na vašem webu zadal svůj e-mail a akce Newsletter může začít. Jde o jeden z hlavních nástrojů e-mailingu, díky kterému můžete pravidelně informovat o nabídkách, novinkách nebo akcích pomocí letáku v takové grafické úpravě, aby padla svým super vizuálem zákazníkům do oka a vyvolala správné emoce.

Screen automatizovaných kampaní pro klienta České Ghíčko

A jak je to se zásadami? 

K odeslání komerčního obsahu musíte mít souhlas příjemce. Pokud ho mít nebudete, vaše reklama získá nálepku SPAM a spadne do pomyslné černé díry spolu s další nevyžádanou poštou. Cestou k získání souhlasu může být právě výše zmíněné přihlášení k odběru Newsletteru na webu. 

Když to shrneme do jednoduchého příkladu …

Paní Mrkvičková vlastní e-shop se zdravou výživou a přála by si zákazníky pravidelně a efektivně informovat o akcích nebo novinkách, které chystá. Nechce ale ztrácet drahocenný čas zkoumáním možností a rozhodne se kontaktovat náš tým superhrdinů.

Pomůžeme jí se sestavením vhodné marketingové strategie a společně určíme priority a výhody značky. Paní Mrkvičková nám také sdělí zajímavosti a postřehy, které by se nám mohly hodit při zacílení a vyčlenění správných zákazníků. Byly její zákaznice z velké části ženy? Prodávaly se vitamínové sirupy lépe na jaře nebo na podzim? To vše se nám může hodit. 

Vytvoříme také celkové vizuály Newsletterů včetně výběru fotek a sepsání správného textu. Jaký příběh se pojí se značkou paní Mrkvičkové? Pomocí jednoduchého vyprávění a představování značky po částech s využitím správných emocí lépe navážeme důvěrnější vztah se zákazníkem. Pravidelné komunikování výhod pak jen dopomůže k tomu, aby se brand paní Mrkvičkové dostal zákazníkům lépe pod kůži. Postupné budování značky pomocí e-mailingu navíc dlouhodobě zvyšuje tržby, což je určitě lepší, než krátkodobý záchvěv v podobě random vypuštěné reklamy na akci se slevou 70 %.

Vždy propojíme aktuální obsah Newsletteru s dalšími platformami. Když zákazníkům do e-mailu přistane leták s akcí na veškeré sušené ovoce, neměla by obdobná reklama chybět ani na Facebooku nebo Instagramu. Ve zkratce - všechno musí ladit se vším. 

E-mailingové kampaně pro paní Mrkvičkovou dál pravidelně vyhodnocujeme a postupně tvoříme databází kontaktů pomocí sběru dat o uživatelích. Následně tak zákazníky můžeme segmentovat na základě aktivity a zajistit ještě lepší zacílení pro další prodej.

Paní Mrkvičková by ráda o své zákazníky pečovala ještě lépe, a proto se s námi může domluvit i na spuštění automatizovaných kampaní, jako je například dárek k výročí prvního nákupu, přání k narozeninám nebo upozornění na opuštěný košík, ve kterém čeká dříve vybrané zboží.

Chcete být jako paní Mrkvičková a pomoct svému brandu růst díky e-mailingu? Stačí nám poslat signál a můžeme se do toho společně pustit.

Také chcete pomoci z nesnází? Pak nás neváhejte kontaktovat!

Kontaktovat

Pošlete signál

Signál Media Heroes