Blog | Media Heroes

Blog

Reklama na Facebooku aneb jaké reklamní formáty vybrat

Správný výběr reklamního formátu je klíčovým krokem k úspěšné kampani. Ne každá reklama má stejný účel – některé jsou zaměřené na zvýšení povědomí o značce, jiné slouží k přímému prodeji nebo sběru kontaktů. Proto je nezbytné nejen vědět, jaký formát vybrat, ale také jak jej správně umístit. V tomto článku vás provedeme různými formáty Facebookových reklam a jejich účely.
Přečíst více
Tereza Veverková

Vzhůru za vědomostmi a ještě dál! Kde jsme byli a v čem se zdokonalili?

V průběhu letošního roku jsme se hned několikrát vydali na dobrodružnou cestu za věděním mimo bezpečí naší chýše. Jako superhrdinové, kteří neustále usilují o zdokonalení svých schopností, jsme se zúčastnili různých školení a konferencí, které nám umožnily rozšířit vědomosti a získat nové zkušenosti ze sféry online vesmíru. Kam nás tedy letos naše touha po vědění nasměrovala?
Přečíst více
Tým Media Heroes

Reklamní formáty v obsahové síti Sklik

Zajímá vás, co všechno se dá využít v rámci PPC kampaní? To jste tady správně! V našem novém článku si rozebereme a detailněji popíšeme formáty, kterými lze cílit v obsahové síti Skliku. Nebudou samozřejmě chybět ani grafické ukázky naší práce, které jsme u našich klientů vytvářeli.
Přečíst více
Tereza Šmejdířová

Pošlete signál

Signál Media Heroes