Sociální sítě | Media Heroes

Blog

Reklama na Facebooku aneb jaké reklamní formáty vybrat

Správný výběr reklamního formátu je klíčovým krokem k úspěšné kampani. Ne každá reklama má stejný účel – některé jsou zaměřené na zvýšení povědomí o značce, jiné slouží k přímému prodeji nebo sběru kontaktů. Proto je nezbytné nejen vědět, jaký formát vybrat, ale také jak jej správně umístit. V tomto článku vás provedeme různými formáty Facebookových reklam a jejich účely.
Přečíst více
Tereza Veverková

Jak nepálit čas a peníze na správu sociálních sítí? Pomůže nástroj na projektové řízení

„Už zase? Vždyť jsem příspěvek na Facebook přidával(a) před týdnem!“ Máte z toho husí kůži? Ale kdeže… Správa sociálních médií nemusí být takový strašák, když máte dobrého pomocníka – aplikaci na řízení projektů, která vám nahradí e-mail, excel, WhatsApp, Google dokumenty a další nástroje. Šablony vám ušetří čas při plánování kampaní, termíny zajistí, že na nic nezapomenete, a time tracking ukáže, na čem pálíte zbytečně moc času.
Přečíst více
Tým Media Heroes

Pošlete signál

Signál Media Heroes