5 kreativních reklam, aneb jde to dělat i lépe | Media Heroes

5 kreativních reklam, aneb jde to dělat i lépe

Michal Hanč Rady a tipy

Zapomeňte na nudné reklamy, které se vysílají v televizi, nebo vyskočí jako nepřeskočitelná reklama před videem například na YouTube. My jsme pro vás vybrali reklamy, na které je radost se podívat. Hlavně, pokud máte nějakou kreativní práci, dokáží vás namotivovat a inspirovat k vytvoření něčeho stejně originálního a kreativního.

Curling s auty

Že vám sport curling nic neříká? Nebojte, pro nás to je také španělská vesnice. Co, ale takový curling s auty? To už zní lákavěji a možná by jsme si to i zahráli. Na D1 se to prý hraje každoročně, ale vždy se tam sejde moc lidí, vznikne zmatek a nikdo neví s kým je. Ruská pojišťovací společnost si taky řekla, že by to mohla být sranda a proto uspořádala turnaj. S nulovými náklady na reklamu se jim podařilo získat neskutečný dosah 1 miliardy lidí a zvýšení provozu na stránkách o 700%!

Zase to porno?

Pro změnu reklama z českých luhů a hájů. Tvůrci ze Semtexu si dokonce pozvali jednu z nejslavnějších hvězd české porno scény, tedy alespoň té mužské. A to nikoho jiného než Roberta Rosenberga, který je zde ve velící pozici s hůlkou v ruce.

Kuře s rýží. Kuře s rýží. Kuře s rýží...

Také jste ulítli na vlně seriály Hry o trůny? Pak se vám tato reklama bude určitě líbit. Hlavní protagonista je v ní jedna z důležitých postav seriálu, která všem přirostla k srdci, i když toho moc nenamluvila. Hodor!

Cvičíš? Makáš na sobě? Nesmrď!

Reklama od Rexony, pro její kampaň na Slovensku. Hvězdou je zde Rytmus, který si zde dokonce představil jeden ze svých vlastních produktů - InstaBiker. Mimochodem, doporučujeme zavolat na telefonní číslo, které tam ukazují, dočkáte se pokračování. A nyní se podívejte, jak si Rytmus zarobil na novou garzonku.

“Hlavně, ať je tam vidět logo!”

Když jsme na začátku zmínili nepřeskočitelné reklamy, jednu si tu ukážeme. Tyto kraťoučké reklamy, ale přeskočit snad ani nechcete a rádi je dokoukáte do konce, aby jste viděli jak se to vyvine. Sadu reklam vytvořila pojišťovací společnost GEICO. Představte si, co si asi museli říct markeťáci, když to vymýšleli... Všechno hlavní je řečeno již v prvních 12ti vteřinách. Reklama však pokračuje dál, skoro celou minutu s velkým logem uprostřed obrazu a dalším dějem. Koukněte sami.

V zásobě máme ještě několik dalších reklam, které různým způsobem chytře využívají svůj formát. Měli by jste zájem o pokračování? Dejte nám, nebo klidně přímo mně vědět :-)

Pošlete signál

Signál Media Heroes