Zřejmě nejznámější zbožový srovnávač na českém internetu je Heuréka. Vánoce si však představuje jinak, než bývá zvykem, dělat radost a dávat. Heuréka se rozhodla, že bude brát. Už k tomu máme nový ceník prokliků, včetně plošného navýšení o svátcích.
Vánoce, zřejmě nejoblíbenější české svátky, ke kterým patří stromek, ozdoby, kapr, ale především dárky. Za ty utrácíme každoročně nejvíce peněz a dokonce si na ně bereme půjčky. Jaké dárky budeme zajišťovat letos?
Pročítáme recenze, vybíráme
Zbožový srovnávač Heuréka jsme si oblíbili z několika důvodů:
- porovnává ceny jednotlivých e-shopů stejných produktů, zobrazuje uživatelská hodnocení,
- obsahuje databázi recenzí, e-shopů i jednotlivého zboží,
- je zdarma (pro návštěvníky).
U posledního bodu se zastavím, protože zdarma je pouze prohlížení, čtení recenzí a vybírání zboží z pohledu zákazníka, ale pro e-shop to jsou mnohdy nemalé náklady. Platíme za každý návštěvnický proklik a měsíční náklady se tak klidně mohou pohybovat v řádech tisíců Kč.
Vánoce na Heuréce ve znamení zvýšení cen prokliků
Ceník prokliků 2018 přinesl zdražení o více než 10 % (závisí na kategorii), ale to nejhorší nás teprve čeká. Jedná se o přechodné plošné navýšení v období od 1.11.2018 do 31.01.2019 o 25 %.
Jestliže tedy máme o vánočních svátcích poptávané zboží (dárkové předměty, elektronika apod.), musíme počítat s vyššími náklady na propagaci. Ty vedou k nutnosti nastavit vyšší marži.
Na druhou stranu roste průměrná mzda a neplatí to jen u manažerských či vedoucích pozic. Troufám si tvrdit, že letošní Ježíšek bude ještě bohatší než ten, který byl loni. Nesouhlasíte snad?
S námi rostou náklady efektivně!
My se zdražování Heuréky nebojíme, proč? Protože jsme schopni optimalizovat data pro Heuréku i spravovat celé Vaše e-shopy tak, aby za Vámi vynaložené peníze byl, co největší přínos.
Jsme Media Heroes a Heuréka patří do portfolia námi dobře zvládnutých marketingových kanálů. Stačí se ozvat a uvést své požadavky. O zbytek se už postaráme my, internetoví hrdinové!